معرفی انواع کفپوش ساختمانی مزایا و معایب

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
16:9
دو شنبه 4 مرداد 1400

معرفی انواع کفپوش ساختمانی (مزایا و معایب آن)

یکی از حساس ترین و گران ترین مراحل در ساخت و ساز انتخاب کفپوش خواهد بود. انتخاب کفپوش در بین انواع کفپوش ارائه شده در بازار امری دشوار است. کفپوش ها امروزه در طرح ها و جنس های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می شوند.

هر کدام از کفپوش ها با توجه به نیاز کاربران در فضاهای مختلف می تواند مزایا و معایب مخصوص به خود را داشته باشند. شما باید بسته به نیاز خود اقدام به خرید کفپوش کنید. ما در شرکت گامان تزئین جاوید برای شما انواع کفپوش ها را به منظور استفاده در فضاهای مختلف طراحی و تولید می‌کنیم.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت:

انواع کفپوش ساختمان

چنانچه قصد استفاده از کفپوش را در منزل محل کار و سایر مکان ها دارید باید نوع کفپوش مناسب را انتخاب کنید. ما با ارائه انواع کفپوش ساختمانی به خوبی شما را از نصب یک کفپوش مطمئن بهره مند می کنیم.

کفپوش سرامیکی

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها در بین انواع کفپوش ساختمانی، کفپوش سرامیکی است. این نوع کفپوش با تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب می تواند گزینه ای کاربردی باشد. در ساخت کفپوش سرامیکی از خاک رس و سفال استفاده می ‌شود. نگهداری از این نوع کفپوش به آسانی امکان پذیر خواهد بود. کفپوش‌های سرامیکی در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب تولید می شود.
در ساخت این نوع کفپوش از طرح چوب، طرح سنگ و طرح آجر استفاده می شود. استفاده از این نوع کف پوش در داخل ساختمان و همچنین فضای بیرونی خانه کاربردی خواهد بود. معمولاً در سرویس ‌های بهداشتی و سرامیک بین کابینتی و همچنین سرامیک آشپزخانه و پذیرایی نیز از این کفپوش استفاده می شود.

مزایای استفاده از کفپوش سرامیکی

استفاده از این نوع کفپوش مزایایی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • سهولت در نظافت و تمیزکاری
  • دوام بسیار بالا و مقاومت در شرایط مختلف
  • طراحی و چیدمان در زمینه های متنوع و انعطاف بالا در ساخت
  • مناسب برای استفاده در انواع شرایط اقلیمی و آب و هوایی

کفپوش بتنی

یکی دیگر از انواع کفپوش مورد استفاده کفپوش بتنی است. برای استفاده در فضاهای بیرون و حیاط ویلاها این کفپوش گزینه مناسبی خواهد بود. با توجه به متریال به کار رفته در ساخت آن می توان در اتاق خواب، سرویس های بهداشتی، طراحی داخلی رستوران ها و همچنین سالن های ورزشی نیز از آن استفاده کرد.

مزایای استفاده از کفپوش بتنی

  • دوام بسیار بالا و مقاومت در شرایط سخت
  • بالا بودن سرعت اجرا
  • بهره مندی از طرح‌های مختلف و تولید در ابعاد بزرگ و کوچک
  • قیمت بسیار مناسب و صرفه اقتصادی
  • مناسب برای استفاده در مناطق سردسیر
  • مقاومت بسیار بالا در در برابر آتش سوزی و حرارت

کفپوش سنگ طبیعی

چنانچه قصد دارید از یک کفپوش لوکس استفاده کنید استفاده از این کفپوش می تواند گزینه مناسبی باشد. در ساخت کفپوش سنگ طبیعی از سنگ های گران قیمت مانند گرانیت، سنگ تراورتن، سنگ مرمر، سنگ کورین و سنگ کوارتز استفاده می شود.
این نوع کفپوش بر اساس ضریب اصطکاک میزان جذب آب با کیفیت بالا و همچنین مدل های طراحی دارای قیمت های متفاوتی است.
با توجه به این که این نوع کفپوش از بهترین و شیک ترین گزینه ها است استفاده از آن در ویلاها، منازل لوکس، آپارتمان ها، رستوران های مجلل، هتل ها و همچنین کافی شاپ های لوکس کاربرد فراوان دارد.

مزایای استفاده از کفپوش سنگ طبیعی

  • بسیار مدرن و لوکس
  • طراحی بر اساس حمایت و نگهداری از محیط زیست
  • دارای ماندگاری بسیار بالا
  • سهولت در نگهداری و تمیز کردن آن

کفپوش سنگ طبیعی

کفپوش چوبی

یکی از پر استفاده ترین کفپوش ها در بین انواع کفپوش این گزینه است. نوع متریال به کار رفته در ساخت آن موجب شده که محبوبیت فراوانی امروزه پیدا کند. این نوع کفپوش یا از چوب طبیعی یا با استفاده از الیاف چوب فشرده طراحی و تولید می ‌شود. از جمله پرفروش ترین کفپوش های چوبی میتوان با لمینت، پارکت و ترموود اشاره کرد.
استفاده از کفپوش چوبی در اتاق خواب و سالن های پذیرایی و همچنین دور استخر در ویلاها و تراس و بالکن گزینه کاربردی خواهد بود.

مزایای استفاده از کفپوش چوبی

  • زیبایی بسیار زیاد در عین مقاومت بالا
  • گرما بخشی بسیار در مناسب
  • سازگاری بسیار بالا با انواع محیط ها از جمله محیط های سنتی و مدرن
  • قابلیت نصب آسان و بالا بودن سرعت نصب
  • سهولت در تعمیر و نگهداری
  • ماندگاری بسیار بالا در برابر حرارت و رطوبت و ضربه

کفپوش پی وی سی

یکی دیگر از انواع کفپوش مورد استفاده کفپوش پی وی سی است. این نوع کفپوش که امروزه مورد توجه فراوان قرار گرفته با نام کفپوش وینیل نیز شناخته می شود. ‏pvc امروزه جایگزین بسیاری از مصالح در ساخت و ساز شده است. از مهمترین مزایای این کفپوش می ‌توان به بهره بردن از طرح های مختلفی مانند طرح چوب، ساده، طرح سنگ و رنگی اشاره کرد. کفپوش پی وی سی به واسطه تنوع بالا و قابلیت استفاده در انواع مکان ها را دارد.
برای مشاهده و خرید کفپوش pvc به آدرس https://gamantj.com/vinyl-pvc/ مراجعه کنید.

مزایای استفاده از کفپوش pvc

  • مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت
  • گزینه مقرون به صرفه نسبت به سایر گزینه ها
  • دارا بودن طول عمر بالا
  • مقاومت و دوام و ماندگاری بسیار بالا

کفپوش اپوکسی

در بین انواع کفپوش ها یکی از گزینه های مدرن کفپوش اپوکسی است. این کفپوش که با استفاده از مایع یکپارچه و بازخورد بالا تولید می ‌شود بدون درز اجرا می شوند. این کفپوش ها در طرح ها و رنگ های متنوع طراحی و تولید می ‌شوند. استفاده از کفپوش اپوکسی در فضای مختلف کاربرد فراوان دارد. ما در گامان تزئین جاوید انواع کفپوش های اپوکسی را با کیفیت بالا برای شما ارائه می دهیم.

انواع کفپوش برای مصارف مختلف

کفپوش ها در طرح ها و مدل های مختلف و به منظور استفاده در مکان های گوناگون طراحی و تولید می ‌شوند. ما در گامان تزئین جاوید انواع کفپوش را به منظور استفاده شما در اداره ها، منازل، مجتمع های تجاری و مسکونی و همچنین پارک ها و فضاهای شهری ارائه می دهیم.

کفپوش اداری

اداره ها به جهت رفت و آمد افراد مختلف و بازدید فراوان نیاز به استفاده از کفپوش های مخصوص به خود را دارند. استفاده از طرح مناسب و متناسب با فعالیت اداره یکی از مهمترین شرایط انتخاب کفپوش است. کفپوش های مورد استفاده در اداره ها باید با مقاومت و دوام بالا و قابلیت نگهداری آسان نصب شوند.
برای اداره‌ها معمولا انواع کفپوش ها در مدل های pvc ، اداری چوبی، لمینت، کاشی سرامیک و شیشه ‌ای استفاده می شود. به جهت استفاده در اداره های پر رفت و آمد و مدارس، رستوران ‌ها، بیمارستان‌ها و فرودگاه باید یک کفپوش با مقاومت بالا انتخاب و نصب شود. شرکت گامان تزئین جاوید به واسطه چندین سال تجربه انواع کفپوش ها برای استفاده در اداره ها و مکان های مختلف را با کیفیت مناسب ارائه می دهد.

انواع کفپوش اداری

کفپوش منزل

یکی از مهمترین المان ها در طراحی دکوراسیون منزل انتخاب کفپوش مناسب خواهد بود. اهمیت این موضوع به گونه ای است که بسیاری از افراد دکوراسیون منزل خود را بر اساس کفپوش طراحی می ‌کنند. در انتخاب کفپوش منزل از بین انواع کفپوش ها معمولاً کفپوش لمینیت و پی وی سی کاربرد فراوان دارد.

در انتخاب کفپوش برای منزل شما باید طراحی دیوار خانه را مد نظر قرار دهید. انتخاب کفپوش منزل باید متعادل با نوع دیوارها و بدنه ساختمان باشد. شرکت گامان تزئین جاوید به واسطه چندین سال فعالیت در این عرصه به شما در انتخاب کفپوش مناسب برای نصب در منزل شما کمک خواهد کرد.

شما می توانید برای مشاهده مدل های کفپوش به آدرس gamantj.com سر بزنید.

 

 

دکو نیوز : معرفی انواع کفپوش ساختمانی مزایا و معایب ( کفپوش به صفحه انواع کفپوش نیکد کفپوش pvc کفپوش منزل) 13 اردیبهشت 1400



تعداد بازدید از این مطلب: 19
بازدید : 19

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود